رستورانهای معروف مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران پسران کریم در مشهد واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در تور مشهد و مراجعه به این رستوران مجلل این غذای خوشمزه را در تور مشهد بهار 95 حتما تست کنید .

 

 

 

رستوران درویشی مشهد در خیابان کوهسنگی مشهد ، مقابل کوهسنگی و جنب بانک قرار دارد . این رستوران که تازه تاسیس بوده ، از امکانات و فضایی مدرن بهره برده است و در یکی از منطقه های خوش آب و هوا و توریستی شهر واقع شده است که دارای منویی متنوع و کامل از لذیذ ترین غذاهای اصیل ایرانی و انواع پیش غذا و دسرهای خوش مزه است . علاوه بر این رستوران درویش دارای محیطی دنج و فضایی انرژیک بوده که لذت صرف یک غذای خوب و با کیفیت را نزد مسافران تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 دو چندان می کند . پرسنل این رستوران مجلل کامل ترین سرویس ها را به مشهدی ها و مشتریان تور مشهد اردیبهشت 95 ارائه کرده تا رضایت ایشان به صورت کامل جلب شده و مشتری دائمی این رستوران باشند .

 

 

 

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران تور مشهد تعطیلات بهار 95 و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به مشتریان تور مشهد سرویس دهی می کند . 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی